Swera & Jaxon

I love Swera’s pillowy bootycakes :peach:

8 Likes

11 Likes

7 Likes

@David Pyro made a cameo return appearance tonight in Jaxon & Swera’s realm. Tavares and Jabari also shared nice pix I think you’d enjoy. I feel you’re likely his biggest fan, so just wanted to make you aware. Hope all is well with you :hugs:

7 Likes

6 Likes

8 Likes

8 Likes

1 Like

To wrap up tonight’s drama… call me crazy, or perverted, or morbid… when are we going to see Radu get a blowjob from Timotei, or Iveta, or the gay couple from Draca’s house?.. I hope and wish that it will happen someday…:zany_face: :wink: :joy:

3 Likes

The calm has subsided! :wink: :heart_eyes:

2 Likes

That would be nice to watch, for sure. :heart:

1 Like

Thank you…

Yes definitely a huge Pyro fan and VERY pleased to see him back on camera again.

3 Likes

ça c’est une bonne idée ! ! et en plus le forcer avec insistance si il refuse !

2 Likes

Words almost fail me! :drooling_face:

1 Like

Like her already

1 Like

je trouve que Klara a un regard triste , ou peut-être des regrets de ce qu’elle a fait hier soir ?? je dis bien “ peut-être “ ?

2 Likes

je pense quelle a pas vraiment eu le choix

4 Likes

jamais le choix avec lui

2 Likes

en fait sincèrement , je sais qu’elle n’a pas eu vraiment le choix. Ce qui me rend triste ,de part sa jeunesse , elle s’est mise dans une situation de non-retour. Je la trouve tellement belle, que je suis triste!

4 Likes

Don’t think it had anything to do with that. She’s an adult and probably won’t let herself be “forced” into doing anything. It just looks like there was something “interesting” on the TV! :wink: :heart_eyes:

4 Likes