Solveig Heilo - tidligere medlem av jente gruppa Katzenjammer har spilt inn sin helt egen lagde versjon av nettopp Be my Husband for noen år tilbake i tid. ![]()
Ehh…that’s sweet of you. But sorry, I have to say no ![]()
Jokes aside, wrong topic for this one. Even though the late great Nina Simone deserves to be all over the place! ![]()
Jeg hadde ikke tenkt å legge ut den av Heilo uansett da. Så det er sagt. ![]()
Wow, Katzenjammer were cool back in the day, but I’m not familiar with later solo stuff by any of them. Checking out the song you mentioned as we speak ![]()
Elkie Brooks - Pearl’s A Singer (1977)
Pearl, rejoining on the 15th of May 2026, realm 161
Welcome back, Pearl ![]()
Pic borrowed from @Troy216511, edited a little by me.
Also you can use
Prince & The New Power Generation - Diamonds And Pearls
Una curiosita xche sono tutti col cell ?
Welcome to the forum. It is a forum where there may be a lot of disagreements at times, but if you stick around and are a little patient, you’ll find that we are (mostly) a friendly bunch.
Still, I don’t really understand what your post has got to do with this topic. The translator struggles a little with it. Assuming it has something to do with the use of mobile phones here, there are other topics about that, like for example…
Google says: Just out of curiosity—why is everyone on their phone?
Not exactly what I got, but I figured it was something like that.
Jeg vil si at det er sånn cirka rimeligvis ganske mye roligere på uenighets og diskusjons skalaen nå enn det var tidligere. Så jeg vil sånn forsiktig si at det er rimelig mye stillere på den måten nå enn det det var før. Per sånn det er nå i hvert fall. ![]()
Yes, it is. But then again, the forum is also not as busy as it has been before. Hell, even in prime time it can sometimes be 10-15 minutes between each new post, at times even longer.
Marvin Hatley - The Cuckoo Theme (Laurel & Hardy Theme) (ca. 1928)
Laurel (right) and Hardy (left)
Guest guts at Shana’s apartment, relam 64
Dolly Parton - Robert (1970)
The Beatles - Dr. Robert (1966)
Robert
Guest guy at Shana’s apartment, realm 64
Dolly Halv Parten. Som jeg av smilende grunner liker å kalle henne. ![]()
About Sugar…
Yes… ![]()
The Rolling Stones - Brown Sugar (live, 1972)
Def Leppard - Pour Some Sugar On Me (live, 2020)
Ten Years After - Sugar On the Road (1970)
Dr. Feelgood - Sugar Shaker (live, 1979)
Sugar, guest at Oscar’s apartment ![]()
Middle pic is borrowed from @Troy216511
Klokkune klang over Filefjell, huldri ho song i den stille kveld.
Langeleiklæte med døyvde om. Springar og halling og feleljom.
- I Valdres. Blir nok hard for en oversetter den og tenker jeg. ![]()
Ha ha, det ser ut som globusen knelte der ja. Her er det bare å finne frem langeleiken og fela. Så får vi nyte en halling eller en springar til jordkloden klarer å summe seg etter denne ![]()