Trisha

7 Likes

ich entschuldige ich mich was ich über die gäste geschrieben habe

1 Like

A post was merged into an existing topic: Technical issue (American users, 17.05)

3 Likes

VHT-TV hat sehr sehr gute Techniker und Manager die probleme sehr schnell lösen gruß an das Team

Gornia needs her own apartment asap she’s so :hot_face:

1 Like

The reason why I do not write and type so much is because I feel I know what I want to know and need to know already. So I do not have to nag so much. To the relief of most. Probably. :heart: :heart_eyes: :hugs: :laughing:

1 Like

Stims is kinds cute. The other guys tattoo is almost identical to a design I did for myself many many aeons ago. I was going to get it on my arm but changed my mind. Not that that’s in any way interesting, just thought I’d mention it in passing.

2 Likes

ist das Aphrodite ?

Did not see her there…

es war ein neues mädchen da und hat sich ficken lassen und dann wieder gegangen

That was Toriana.

4 Likes

Have a nice day to you too, Toriana… :heart_eyes: :heart:

winkender Smilie

4 Likes

wünsche Trisha einen guten Tag und gute besserung und komm bald wieder in deine Wohnung :heart: :heart: :heart: :smile_cat:

1 Like

Great to see Toriana back :hugs: :hot_face:

3 Likes

da würden wir lieber Trisha sehen in diesem Badezimmer sie geht allen ab sehr sehr vielen realm beobachtern :bitte komm bald wieder wir vermissen dich sehr sparkling_heart: :heart: :heart_decoration:Toriana wird dich bis zu deinem wieder kokken bestimmt gut vertreten

1 Like

, Toriana hab ich glaub ich schon bei Trisha gesehen ist etwas länger her

Does Toriana look pregnant to anyone else?