I do not understand? What is the problem? That the guy is black? Let her have fun with whom she wants. Only that she fucks him does not mean they are in a relationship…
You will find real couples as well as just friends and fuckbuddies…
Sorry I do not understand that. The translation turned out to be weird.
Qu il est noir n est pas la question .
Je parle de l invitée qui est complètement passive …
Ce n est surement pas elle qui le baise mais plutot lui …
Ca sonne tellement faux… que c est navrant.
Si tout le site ressemble a ce royaume…
Vous allez perdre beaucoup d abonnés…
Je disais que j etais désolé en ne m abonnant pas de vous faire perdre des revenus car je pense que vous etes payes en fonction des nouveaux abonnements…
Ca fait longtemps que vous n avez vu un vrai couple faire l amour alors, vous et ceux qui ont aimes ca…
c est peut etre a f___e de regarder du sexe sur votre site . vous vous etes habitue a du tres mediocre…
Pour ma part c est la pire baise que j ai vu de ma vie…
Mais bon chacun sa vision du sexe…
Bref.
Si nous resumons de ce que j ai pu apercevoir sur votre site et votre forum depuis quelques jours …
C est :
des appartements dédiés aux chats donc sans interet.
Des appartements dortoirs donc sans inreret.
Des appartements ou il y a eu des violences dinc sans interet.
Des appartements ou il y a de l’ acool et de la drogue donc sans interet.
Des appartements ou mes invitees sont complètement coincees. Dinc sans intérêt.
Que reste t il d interessant en fait sur VHTV.
???
Each post in a channel has a view counter. Views from forwarded copies of your messages are also included in the total count. This way you can see how far it has spread.
Please note that these numbers are approximate — we don’t want to keep a record for everything you’ve ever viewed. After a short while (around 4 days), Telegram will forget that you’ve seen a post and will count you again if you navigate to it. For this reason you may see several views for posts in a private channel where you are alone.
I’ll keep an eye on it, but since other streaming sites even work with 4k, it may well be that the servers/networks responsible for Germany are having problems.
Isn’t that a long ongoing issue for you? Max instantly assumed VHTV was having issues saying it was extremely slow and in low res although it would seem no one else was having those issues due to no posts on the forum about it apart from theirs