Evelyn, Lippo

Party bei Henry und Mira

2 Likes

Lester shows up with “goods” and tries his luck with Evelyn. Doesn’t look like she’s interested (let`s hope)! :wink: :face_with_raised_eyebrow:

2 Likes

Wer ist das?

3 Likes

Libusa ?

7 Likes

I would have guessed that too. That it could be Libusa in the picture.

1 Like

5 Likes

Ich habe da jetzt keine Lust Bilder rauszusuchen, aber Lester bedrĂ€ngt Evylin teilweise schon massiv und zumindest einmal sitzt LippĂŒ teilnamslos daneben. SpĂ€ter versucht es Lester auch noch,mehrfach, bei Libusa. Und sein Bier verteigt er auch.

WĂ€hre schön wenn sich einer der Teilnehmer mal Ă€ußern wĂŒrde warum solche Menschen nicht rausgeschmissen werden. In meinem Umfeld dĂŒrfte sich so jemand nie wieder blicken lassen.

1 Like

5 Likes

Trying to get nude :rofl:

8 Likes

I think he’s probably most interested in Gevorg. I can’t say I like the guy, but he’s probably no worse than many here. He’s never caused any trouble and has been around for quite a while now! :face_with_raised_eyebrow:

1 Like

Wehn meinst Du?

It seems like the guests these past weeks are only here to play games and raid the fridge.

3 Likes

Wasn’t meant to be too serious. Lester had some fun with Gevorg, Libusa and Dolph in the past! :wink: :face_with_monocle:

1 Like

Camera bathroom cacher Par une serviette

1 Like

5 Likes

If looks could kill :rofl::rofl:

6 Likes

Plus aucune caméra fonctionne à part celle du salon

1 Like

Depuis le temp qu’elle vient dans le logement elle connaüt pas les rùgles ??

1 Like

" Since she’s been living here, doesn’t she know the rules?" Who is this girl? :wink: :face_with_monocle:

One of Lippo`s friends?

7 Likes

Frage mich auch wer das ist. Sie taucht schon mehrfach dort auf, macht stress und ansagen gegen Evelyn und war auch Gestern / Heute die ganze zeit bei Henry zu sehen. Sie kahm dann mit Eddy hier an,der angefangen hat seine sachen zusammen zu suchen, gegangen sind aber beide nicht. Die Abschaltung vor zwei Tagen hatte wohl weniger mit gesundheitlichen problemen zu tun gehabt,

1 Like