Ariela

11 Likes

And then she left again! :smiling_face: :heart_eyes:

8 Likes

A t’elle mis une culotte sous sa jolie jupe ? Elle semble aimĂ©e laisser toute sa fĂ©minitĂ© au grand air :joy:

3 Likes

Cher Lee, je ne sais pas si tu est francophone, mais il me semble que
“A-t-elle” est plus correct, tout comme "elle semble “aimER” 
 à l’infinitif
 :face_with_raised_eyebrow: :relieved: :sneezing_face:

1 Like

This is not a forum for the correct use of language. Completely understandable what was written above! :innocent: :hugs:

1 Like

Yes she did! :innocent: :hugs: :heart_eyes:

6 Likes

Cher Tony, si tu es francophone il faut Ă©crire tu es (sans t). Mais les fautes sont soient de frappe, soit parce qu’on ecrit trop rapidement soit le correcteur en rajoute. Dieu merci cela n’a pas grande importance :joy::joy::joy:

3 Likes

Naturellement mais comme il donne une leçon en faisant lui-mĂȘme des fautes je n’ai pas pu m’empĂȘcher. DĂ©solĂ©

1 Like

Oui, c’est exact. J’aurais dĂ» l’écrire Ă  l’infinitif. Mes annĂ©es d’école sont loin. :rofl:. DĂ©solĂ©. Je serai plus vigilant la prochaine fois

1 Like

Mdr Samain :rofl::rofl::rofl:. C’est l’arroseur arrosĂ© :rofl::rofl::rofl:

1 Like

You may see something cuter if you head over to Inira & Unuk. Aparently she has a big heart for foster cats, at the moment they have four, including a blind one and the tiniest little street rescue kitten that she’s lovingly taking care of, bottle feeding, belly rubs and all.

2 Likes

QuĂ© bonito!!! MĂĄs que nada posteĂ© esta foto porque esta chica no deja de ser una extraña; quiero decir, una visita “x” en este departamento y que aun asĂ­, ella ha sacado al conejito de la jaula por unos segundos.
Celebro dueños cariñosos y responsables, no así a los que tienen mascotas como trofeo de exhibición.

5 Likes

Looks like the visit is nearly over :cry:

2 Likes

Eso parece, ya no estĂĄn los bolsos ni el oso de peluche en el sofĂĄ.
Sin embargo las ventanas de la sala quedaron abiertas :no_mouth:

2 Likes

You are absolutely right about that! :thinking: :hugs:

3 Likes

Si elle s’en va, ça va redevenir ennuyant

2 Likes

Enhorabuena que es casi verano por esos lados, caso contrario, ella no hubiera mostrado tanto las piernas y sí que no hubiera habido nada “distinto” que comentar.

2 Likes

If she leaves? She has already left! :innocent:

2 Likes

Thank you it’s been a refreshing change to see a new female face in the apt instead of all the males wannabe’s I for one hope that she will return

3 Likes

lol she did return and then she left and then she came back and then she left just like the young lady whose name is Only apartment

2 Likes