Ariela & Sebastian (Part 1)

Some communication and no phones, have a peaceful night with sweet dreams.

Leur gros souci est que je n’offense aucun participant , juste les Ă©crivains du forum
 mais ils ne comptent en rien, Juste des prescripteurs d’euros

Il y a beaucoup de tendresse dans ce couple j’aime bien

7 Likes

if it doesn’t seem to you anything, it is better dont wach

1 Like

Mec bravo tu es un performers pour nous faire avaler des couleuvres, Bravo champion​:joy::joy::joy:

1 Like

C’est deux là moyennant tout ce qu’ils ont pu vous raconter sur leur mariage patati patata sont juste juste là pour encaisser du fric, point barre

It seems to bother you if someone thinks differently from you

Comme d’habitude je ne juge pas les gens juste sur quelques minutes de visionnage
 et je peux vous dire que sur les nombreuses heures que j’ai suivi rĂ©cemment @Sebastian ??? Seb va avoir un gros besoin d faire une analyse sur lui mĂȘme

you are not the one who has to decide it so if maybe you leave them alone for a while without judging them every day it would be better
(try to have some sensitivity)

I was referring only to what I read but what did you understand?
Now I can’t even say that I was pleased to see them together?

Shush, let them a peaceful night with only happy comments.

Tu sais j’ai comme l impression que bien du monde en ont marre de tes rĂ©flexion a la con ici.Quand a moi tu peux aller te faire foutre avec tes commentaires j’en ai rien a foutre comme on dit.

Les laisser seuls en étant visionné par des dizaines de spectateurs , Laissez moi juste rire,:joy:

Comme du reste de ce que vous voyez
 rien a foutre des gens juste pouvoir vous branler en toute sérénité

Tu n’est qu un pauvre idiot et un imbĂ©cile,et je te le dis pour la premiĂšre et derniĂšre fois je n’est pas de temps a perdre a discuter avec un connard,tu devrais quitter ce forum ça ferait un bien fou a tout la monde.

La f___e des faible, Quand on a plus d’arguments valable, on insulte, Perso je n’ai jamais insultĂ© qui que ce soit,

I just ignore him now. I just keep on scrolling past his comments. There are times it’s just comment after comment and it takes all the air out of the room. Ends up it’s just not worth reading other’s comments regarding the realm because it gets so tiring seeing alllllll his comments. Not even worth leaving any comments anymore as he’ll no doubt find something wrong with it. Don’t think I’ve ever come across anyone that’s so self opinionated in all my life. I think it just ruins it for many others that read this forum.

Je me sens trÚs honoré
, dĂ©sormais vous passez plus de temps Ă  commenter mes posts qu’à regarder les salons,:joy:

I’m very happy to have seen them together with such complicity but I wonder one thing. After so much tenderness between them I expected them to have good sex but they preferred to have oral sex 
 I’m just asking to understand. It seems to me that it has been a while since we have seen this on cam, however this does not detract from the beautiful harmony seen last night.

3 Likes

As Ariella has said before sebastian like nothing better than a good ham shank so a hand job and oral would be heaven for him.