This topic can be closed because it has no meaning anymore. People, who consider themselves intelligent beings are proving again and again where we came from.
Today is a sad day.
Tomorrow the show continues.
We haven’t learned a bit.
This topic can be closed because it has no meaning anymore. People, who consider themselves intelligent beings are proving again and again where we came from.
Today is a sad day.
Tomorrow the show continues.
We haven’t learned a bit.
@Catalonia @jabbath1987 @guvna @Max_Muster @Handsdown @Just_In @marcie59 @FROG14 @1313_Mockingbird_Ln
GOOD BYE
had a good time here on vhtv and had a good laugh with you guys but in a days my payment will expire and i won’t subscribe again after the ceo just admitted that violence and r__e can continue as long as you is in the top 3 realms I will not come here again going to miss you guys and all have a good one for those who will stay
het was een leuke tijd hier op vhtv en heb met jullie kunnen lachen leuke gesprekken gehad maar over een paar dagen loopt mijn betaling af en zal ik niet opnieuw subscriben nadat de ceo net gewoon heeft toegegeven dat geweld en verkrachting gewoon door kan gaan als je maar in de top 3 realms zit kom ik hier niet weer ga jullie missen and all have a good one voor wie er wel blijft als je niet waar het over gaat lees de laatste paar 100 berichten in the cooper realm maar even
Sadly I still have 263 days and in those days I hope that I am able to do something to change things. I am not sure what but I will try.
Wat bedoel je precies met de Cooper realm, gebeurden daar rare dingen???
De mazzel het ga je goed!!!
I have a month left and I am not going to renew either. Sorry about your departure, you had become my favorite Dutchman (after Johan Cruyff, of course). A big hug and here you have a friend for what you need.
Let’s put it this way, you could have shown that you are serious about the 0-Tollernz border.
Now there is a “warning” and the threat that the “next” will be punished with a 0-tolleranz limit.
Media suicide has just been carried out.
There is no other way to look at the decision.
30 days left and I’m leaving also
Don’t do this, guys.
With your leaving, loud voices will go away, something that is the only thing left for the victims. This girl was neither the first nor the last. And each of them will need you.
We will do much more with this:
I am doing the opposite, I will go on the forum everyday and remind them that they are not tenants, they are r____ts. I refuse to click on the apartment though.
2x in een week alles gesloopt op het balkon en gister een meid verkracht door de vrouw des huizes en 2 mannen die er wonen
@Catalonia i have 48 days left here and just canceld the next payment the wont get more money from me if they allow r____t to be on the cams and the cooper forum is gona know my last 48 days @marcie59 im with you bro
from now on no more reports are come in about the violence and r__es the only ones who report it are the people here in this forum topic the rest didn’t care much about it and a lot are talking its a good thing bla bla bla its bdsm etc wel we had anouf and most of us leave here
OK heftig…heb het niet gezien, hun nooit gevolgd…belachelijk dat zoiets kan gebeuren
vhtv ceo had gister grote bek ze worden verbannen etc en vandaag nee heb goed gesprekje gehad morgen komen ze weer online beelden zijn verwijdert ze gaan het niet weer doen en we gaan geen aangifte doen enzo ze wisten niet dat zoiets niet mochten hier en nog meer van die bs o en ik heb gezecht niet meer als 1 fles wijn bij een feestje zodat het niet weer gebeurd vandaar dat een grote groep er klaar mee is ik heb nog 48 dagen en dat gaat het cooper forum deel weten ook waarschijnlijk ga ik de 48 dagen niet halen en krijg ik een ban
Ik zat het net te lezen, alles wordt teruggedraaid na een zgn "goed"gesprek…
I am sorry to see you end in this way as you have brought so much levity to the forum’s and I will be sad to see you have gone.
wel my friend the next 48 days i wil be here if i dont get a ban but already canceld my next payment so im not compledly gone yet ppl in realm cooper are gona know what they have done for the next 48 days ore til ban
but that why im saying the goodbye’s for now becaus i dont know how long im stil here
I’m planning on a long reaction so I need to do this in my own language, sorry for that.
Dat hele Cooper avontuur is compleet langs me heen gegaan. Heb het dus niet gezien en moet het doen met wat ik terug kan lezen in dat topic.
Ik ben nog steeds nieuw hier vind ik, 6 weken of zo. En in die korte tijd heb ik vrouwen:
Kan heel goed dat er nog meer is gebeurd, ik kan niet overal op letten een mens moet af en toe ook slapen en werken.
In voornoemde 3 gevallen was de verontwaardiging bij de kijkers groter dan bij de slachtoffers. Dat vind ik vreemd. Volgens mij is veel hier niet wat het lijkt en worden er spelletjes gespeeld om zoveel mogelijk kijkers zo lang mogelijk vast te houden. Vast staat wel dat de mishandelingen echt zijn (tot bloedens aan toe) en niemand maakt mij wijs dat deze vrouwen dit prettig vinden. Wij kijkers weten ook niets over de situatie waarin de deelnemers zich bevinden, in hoeverre ze (financieel of anders) afhankelijk zijn van de daders of van het project. Dus zelfs als een slachtoffer achteraf zegt “Nou dat valt allemaal wel mee” dan weet je nog niet zeker hoe het zit.
En nu dit geval bij Cooper. Zeer ernstig van wat ik er van denk te begrijpen (zelf niks gezien). Als zo iets zou gebeuren in de USA dan was de hele website uit de lucht gehaald en de eigenaren enkele reis naar Guantanamo gestuurd. Over de daders nog maar te zwijgen. Nu mogen ze drie maanden lang maar 1 fles a_____l per dag? (ik hoop dat ik dit verkeerd heb begrepen)
Ik heb helemaal geen idee over de organisatie van VHTV. CEO klinkt wel duur maar voor hetzelfde geld hebben we hier te maken met een ventje op de zolderkamer bij z’n moeder. Die wel een s__tload aan geld verdient, dat dan weer wel. Maar erg professioneel komt het allemaal niet over. Er staat niks tot weinig op papier voor de deelnemers en als er iets ernstigs gebeurt zoals dit dan is dat jammer maar helaas. Ik weet wel dat VHTV al vijf jaar bestaat. Tijd genoeg lijkt me om een en ander beter te regelen. Vooral ook omdat ik lees dat er in het verleden ook al dingen gebeurt zijn waar de honden geen brood van lusten. Grote hoop op snelle verbetering heb ik dus nog niet.
Voorlopig blijf ik het nog even aankijken. Ik vind het te interessant om nu al weg te gaan. Ja natuurlijk vind ik het heel erg, en heel erg vervelend dat mede door mijn geld dit soort dingen mogelijk zijn. Maar als we allemaal hier weggaan wordt het niet meteen beter voor de slachtoffers. Ik denk dat we nuttiger kunnen zijn door te blijven. IJdele hoop misschien.
Sounds to me like there are a lot of users experiencing cognitve dissonance. On the one hand VHTV is good, but on the other hand VHTV is bad. How to deal with that inconsistant thinking? I would imagine that most or you, even the ones saying goodbye will manage to find a way to rationalize it in some way and virtually none of you will be going anywhere. I’ll check back and you’ll all still be here. Perhaps you’ll realize that you might just be more addicted than you know. Welcome to problem #2. How to get out of this. Good luck with that one.