VHTV participants and guests (and forum members) in songs

He he, vi tar det rolig der.
Jeg er for øvrig litt imponert av hvordan oversetteren tok ordet “skravleboksen” :joy:

Ja, jeg er gradvis mer imponert over hvordan oversetteren tar engelsk tel norsk. Der er jeg rimelig imponert. Det er fortsatt straks litt verre fra norsk tel engelsk. Sjøl om det og bedrer seg sakte men sikkert. :slight_smile:

1 Like

Interessant, har faktisk aldri prøvd fra engelsk til norsk. Kanskje jeg må eksperimentere litt. Og nå bærer det vel avgårde til VHTVs beryktede kammer for småprat, skitprat og alskens annen prat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg oversatte Bollocks for engelskmannen Florencio en gang her. For ei stønn sia. Jeg mener han er en sånn samfunns helt her. Community Hero. Jeg oversatte det som Pisspreik. Da lo han godt gitt. Det skjønte han godt. Uansett hvor engelsk han er. Tydeligvis. :wink: :kissing_heart:

Never mind the bollocks then, Tyrese and Grumpy moving on :hugs: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ok thats alright. We can manage that. As the polite norwegians we are. What lenghts dont we stretch ourselves to in order to please the englishmen? We are alright guys after all. :wink: :wink:

2 Likes

The translator translated For ei stønn sia as What a groan? What the hell my dear dudsies? Come on. Get it together will you… :kissing_heart: :stuck_out_tongue:

1 Like

Taj Mahal - Queen Bee

Slim Harpo - I’m A King Bee

Tom Petty & The Heartbreakers - Honey Bee

Wilson Pickett - Bumble Bee (Sting Me)

Bee :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

4 Likes

Dixiss - Odina

Odina @ Mikl & Millie

2 Likes

Elton John - High Flying Bird

Stevie Nicks - Greta

Bird (guest girl with San) and Greta (the dog)

1 Like

Elton John - Dixie Lily

Lily, former particapant (or guest, before my time in VHTV)

1 Like

Reginald Kenneth Dwight. Høyt flyvende fugl. :heart_eyes:

1 Like

Ikke høyt flyvende, men høytflyvende! :wink:

Ja, selvfølgelig. Jeg kunne gjort det også da. :star_struck:

1 Like

Ruth B. - Princess Peach

Peach, guest girl at Teanna & Ronin’s place

Thanks to @Kade181727 for the pic.

4 Likes

SZA - The Anonymous Ones

Here’s another one for a forum member. Hope you don’t mind @The_Anonymous_One.

Ok, so it’s plural and a light cheat here. However, since all of us on the forum are anonymous, this might as well be for us all. We can join in at the chorus :notes:

1 Like

Listen to the lyrics and it fits Henry to the tee. :laughing: :laughing:

1 Like

Well, that about sums it up :laughing:

However, in this topic there’s supposed to be the name of a participant, guest, forum member or pet in the song title. And Henry was missing in this song title. Just for the record. I’m sure you’ll get it right another time around.

I get it :slight_smile:

1 Like

David Johansen - Donna

Donna

Guest girl at Tonk and Ryry’s

2 Likes