Now on holiday after being back on line for a bit but I did see that there was an extra cat in residence.
1 Like
Hallo Bo undf Ubaldo. wann kommt ihr zurück? Wir vermissen euch schon. Hoffentlich geht es Bo wieder besser und dein Husten Ubaldo ist auch wieder gut. Erholt euch gut.
Now it’s maintenance again.
1 Like
tiens la revoilà la petite timide , soi-disant !
2 Likes
Welcome back Bo ![]()

1 Like
9 Likes
c’est un modèle de tétons ronds parfaits , très jolie Bo ![]()
2 Likes
















