Tropical Villa (Part 2)

I’ll probably get piled on again, but I think the tension comes from sharing a place with Radu. Aleks has had as much penetrative sex with other girls in the last week than he had in the last year to my recollection. Rosy has sucked and stroked more strange dicks in the last week than she had in the past year. Radu is clearly… umm… “encouraging” Aleks and Rosy to push boundaries for clicks, or maybe for his own satisfaction idk. Either reason seems possible. It’s hard to make a relationship work when the boss of it is outside the actual couple, I would assume. This is all moot, of course, if the relationship is simply a business arrangement, but to me it seems like more than that.

5 Likes

Rosy a part Radu et aleks je l’ai pas vu sucé personne

3 Likes

I do not know. This is a valid opinion and might really be the case. If it is true or not I can’t say…

1 Like

Yes, all we can do is offer conjecture and opinion.

3 Likes

The only one who comes to mind for me is Jaxon, but that was many months ago.

2 Likes

je peut te dire qu’elle en a sucer d’autre entre autre le copain d’aleks avec le 1999 tatouer sur le torse Jaxon, Raslan au manoir et j’en passe

Chez jaxon oui et un autre chez elle c’était un couple qui était venu la voir moi je parle de la villa

1 Like

pour la villa tu as raison seulement branler

oui effectivement , je l’ai vu également

1 Like

bref , si Aleks est jaloux et dit à Rosy “ fait ce que je te dit , mais pas ce que je fait “ , il faut qu’il change de métier , qu’il reste dans la mécanique auto :laughing:

1 Like

Rosy est une femme de caractère elle se laisseras pas toujours faire

1 Like

I didn’t watch most of the orgy the other day for reasons we don’t need to revisit, so I don’t know if she did more than stroke guests, but I did see screenshots where one of the older men was eating her out, which is also a sexual act she hasn’t really welcomed from other men outside Aleks in the past, especially strangers she just met. So I wouldn’t be surprised if they dial back to doing things more in their established comfort zone going forward, but we shall see. And will Radu accept that, if they make their wishes known? I’m sure streaming for the orgy was off the charts…

ben la je peut te dire qu’il devrait réparer l’auto qu’il a la bas parce qu’elle démarre mal et fait du bruit en titi :rofl:

oui j’ai vue ce matin elle etait en beau maudit contre Aleks et lui a lancer une pierre mais comme de raison tout est revenue a la normal plus tard

ah bon , qu’il change le moteur complet de sa WW ça va l’occuper un moment , et sérieusement je voulais dire aussi par rapport à ce que j’ai lu auparavant , les pleurs de Rosy et le jet de cailloux vers Aleks suite aux réflexions et comportements de ce dernier , ce n’est pas anodin , ça ne s’arrange pas avec une simple fellation , même avec le temps cela laissera des traces chez Rosy

1 Like

sa VW a du rester dans l’autre pays que je ne peut nommer :rofl:

1 Like

That was not his VW…

1 Like

c’est ce que je disait il la laisser dans l’autre pays

That was a car of a friend. Aleks drove an Audi

2 Likes

oui ok tu as raison , mais sans jouer sur les mots , c’est une VW qui était dans le garage au Manoir et je ne sais pas à qui appartient le garage , ni la VW

2 Likes