The VHTV Forum Cafe

Very good ■■■■ :blush:

1 Like

Im here for the Howler Head bourbon :tumbler_glass::tumbler_glass:

2 Likes

I had some in a pub next abbey , luv this ■■■■ and around the abbey! :heart_eyes:

1 Like

That’ll do for me :wine_glass: :grin:

1 Like

Today is saturday. So all _____s are on the house. Never been much of a businessman myself…

So what will you have? Anybody watching the snooker? I guess you’re all too busy with the new realms. Any good?

2 Likes

There is always football.

Soviet Visuals @sovietvisuals
8 Jun 2021

NYET! Unisex T-Shirt inspired by 1954 Soviet anti-a_____l poster

You can keep the T-Shirt, just send that lady to me… :sunglasses:

And I’ll have a Double Oak Jim Beam, if you have that, straight please.

If it’s only the two of us here dan kunnen we net zo goed Nederlands praten. Proost!

Mee eens! Proost!
Da’s echt lekker spul, jammer dat het hier lastig verkrijgbaar is.

Online lukt toch wel?

Ben niet zo’n fan van online drank kopen. Ben al eens flink belazerd, dus ik koop het liever in de winkel. Er zijn er alleen helaas niet zoveel die het hier in het assortiment hebben. Gelukkig zijn er nog heel veel andere lekkere whisky’s, whiskey’s en bourbons.

Ken je de film The Angels share?

Nee, daar heb ik nog nooit van gehoord

Van de week was dit in het nieuws:

https://www.nu.nl/economie/6197155/vergeten-vat-whisky-voor-recordbedrag-van-12-miljoen-euro-geveild.html

en dat is precies het verhaal van die film.

The MacAllan is dan ook errug lekker, zelfs de wat jongere whisky’s. En als je denkt dat 1,2 miljoen voor een vat duur is, wat denk je dan van dik €23.500 voor een enkele fles?
https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjj-NKf9bz3AhWC7lEKHYQEDJcYABAPGgJ3cw&ohost=www.google.com&cid=CAESauD2xKL_PPejV2pjLT9yeua0GkdBrwWCxr4XvxqTGdX6-DNmanuDu2cYYo7As_Kv7kL9wjlPawwYKY6HRRr2GT87ufXw3LlY36Yij5JSzhxCoEd5FBnll7EuMB2EIkedZuEEAe9E8qHXSPk&sig=AOD64_2WcGWQdSBI3DdBCIdlkPtoA7CrMg&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwj83cuf9bz3AhXOg_0HHXUaCSIQ9aACKAB6BAgDEEc&adurl=

Allemaal gekkigheid :crazy_face:

Mee eens. Alhoewel, ik heb ooit van een oude beroepsmilitair een glaasje whisky gehad van meer dan 30 jaar oud, direct uit een eikenhouten vaatje dat hij cadeau had gekregen toen hij een tijd in Schotland doorbracht. Ik kan met volle overtuiging zeggen dat dat tot de dag van vandaag de lekkerste whisky was die ik ooit geproefd heb. Ik kan me voorstellen dat mensen (die het missen kunnen) daar veel geld voor over hebben.