je me demande si c’etait la soirée d’adieu de Raslan et Ballerina ![]()
et la derniere fois que je les ai vue
d’apres certaine personne de l’entourage de Raslan et Ballerina ils aurait quitter parce qu’ils serait malade
je me demande si c’etait la soirée d’adieu de Raslan et Ballerina ![]()
te equivocas…ellos, Radu ,swera,Pyro,Draca e incluso klara exponen en instagram datos que vosotros en vhtv nos prohibís preguntar y exponer.
Yes. But that is outside of VHTV. You are not allowed to share that in the public forum.
I’m not wrong, they can share what they want about themselves, not you can share about them what you want…
cierto, yo se que en el foro de vhtv no se debe compartir nada….quizas el problema radica en que ellos si comparten datos….por ejemplo por sus fotos de instagram muchos ya sabemos donde viven o sus verdaderos nombres.
Je croit que nous ne les reverrons plus car plus personnes de ce royaume ne se visite.
Le royaume de cette personne est vraiment en déclin
we were surprised who came back from the dark and re-entered the project. Last surprise of that kind was Indira, from whom noone realistcally thought she’d ever be back.
It was a flop, but that may be based in some problems of the boyfriend of her “co-locateur” who couldn’t visit, and thus the girls couldn’t provide the entertainment they possibly wanted.
You never know, and some day morning, it’s christmas.
![]()
Have you noticed that since Raslan & Ballerina left, VHTV has dropped a bit? Ballerina had something that had changed from a respectable girl to a breezy and unconventional girl. They left right at the peak of things.
que j’aimerais avoir de leurs nouvelles mais personne ne répond et de plus plus personne de ce royaume ne se fréquente
![]()
This shows how tastes differ; for me personally, she was one story on constant repeat.
c’est comme dans les autres logement de se royaume rien ne vas plus car c’est toujours la meme chose
Pense qu’ils a plusieurs abonner qui voudrait revoir la Ballerina
![]()
Balerina has a new boy friend. He is a litle older but really rich. No need to dp vh tv. Lets respect her decision
heureux pour elle, est ce que l’on connait, pas son beau petit blond ![]()
You should not believe everything people write here ![]()
si cuentas esta noticia, cuéntalo todo querido…ballerina tiene nuevo novio, porque Raslan se canso de ella y el tiene novio, su amigo gamer…..(ironia on)….
![]()
Agrat m’a dit qu’elle jouait souvent a des jeux avec Raslan ![]()