Raslan & Ballerina

qui surveille qui :wink:

1 Like

É exatamente isso que acontece nessa “GerĂȘncia”. Uma plantação de discĂłrdia, e os que se negam acabam saindo do VHTV.

1 Like

et dire que certain voyeur le vĂ©nĂšre celui la le maitre de tous qui n’a meme plus de logement visible

1 Like

I agree.
Radu needs to come back because, for example, if he’s having steamy scenes with the participants behind our backs, that’s absolutely wrong.

Because some people pay to see steamy scenes, and that way you can’t enjoy some of them.

I don’t know if it’s true or not, but if Izzy goes to his house and has sex there, then that’s one less steamy scene that premium viewers don’t get to see.

I mean, either Radu can always show up on camera as a guest whenever he wants, or he can have an apartment.

2 Likes

il ferait mieux d’avoir son appartement et je croit que la belle Ballerina ne l’apprecie pas beaucoup

2 Likes

You pay for access to the cameras. You don’t pay to have control over anybody’s lives and this comment comes off as very entitled.

9 Likes

I know the comment could be inappropriate, and i know i only buy the acess of the cams, and not the control of the people.

But what they are doing this things is also wrong. :squinting_face_with_tongue:

1 Like

la Ballerina ne vas tres bien aujourd’hui :sleepy_face:

5 Likes

Gosto muito da Izzi. Mas, Ă© a segunda ou terceira vez que ela sai, e segundo os comentĂĄrios no fĂłrum, para programas fora do apartamento. A pergunta Ă©: Ela Ă© sĂł uma convidada, ou tem contrato assinado ? Se tem, seu gerente Ă© quem promove essas saĂ­das para programas externos. e os assinantes tem razĂŁo em questionar. Afinal pagam para assistir os participantes. E se revestem em perjuizo para o VHTV. A nĂŁo ser que o VHTV, autorize essas saĂ­das. Ai, o “projuĂ­zo” Ă© dos assinantes.

1 Like

mais tu est sur le mauvais logement tu devrait ecrire sur Rosy et Aleks et non sur celui de Raslan et Ballerina les interresser a Issy ne vont pas toujours sur cette page

1 Like

Sim, a Rosy viveu a mesma situação que a Ballerina estĂĄ vivendo agora. SĂł que, a Rosy hoje engole todos os sapos do Aleks. Observa a Bllerina nas Ășltimas 24 horas. A Izzi, Ă© como um franco atirador. NĂŁo tem nada a perder. E os meninos, todos querem tirar uma casquinha dela. A Ășltima transa do Aleks com ela amarrada, Ă© um bom exemplo do que estou falando.

1 Like

i think people like him because they have to!! I think they have sex or whatever with him because they have to

1 Like

Ballerine devrait inviter le petit gars blond pour une soirée sympas.

2 Likes

oui mais hélas elle est dans sa période :wink:

si il veut coucher qu’il ouvre un logement et en plus il se fait de l’argent grace au autres

1 Like

le beau blond est chez Ballerina et ils vont etre dans la chambre pendant que Rasla et Joggo vont etre dans le salon

3 Likes

elle a l’air bien avec le beau blond

3 Likes

You can hope all you want, but you absolutely won’t see anything! It’s always and only like that. You can walk through the other apartments, you’ll enjoy yourself much more. Unless you are interested in seeing the file with them in the room.

:rofl:

2 Likes

je sais tres bien a quoi m’attendre mais petite question ? je ne peut pas m’exprimer comme je veut ou quoi

2 Likes

Just a clickbate as before

4 Likes