Oscar & Pearl

It wont spread to europe beceause putin knows NATO will obliterate russia in a matter of weeks

la france veut aider l’ukraine bientot

1 Like

vive la france

1 Like

Trump a dit qu’il ne dĂ©fendrais pas l’europe s’il Ă©tait Ă©lu. L’europe ne pourra compter que sur elle-mĂȘme et pas beaucoup d’armĂ©e opĂ©rationnelle actuellement en europe (1 ou 2) avec un seul pays possĂ©dant l’arme atomique (si on exclut le royaume unis oĂč l’arme atomique est d’origine amĂ©ricaine et, semble-t-il, sous surveillance US). Mais les Hitler, Pol pot 
. ont tous finis par perdre aprĂšs quelques millions de morts.

1 Like

Trump is a talker 
 if “Deutsche Bank” calls in all their loans from trump he is more than broke.

2 Likes

British nuclear weapons are trident misiles made and designed in the uk and the combined f___es of highly trained european soldiors fighting against russian conscripts there will be only one outcome.As for the russian equiptment it is so outdated it’s a joke puttin and his croneys have been stealing the russian peoples money for decades that’s why he had to resort to using prison inmates to fight his war :v:

1 Like

5 Likes

C’est exact, ce que j’ai dit datait, bon au niveau nuclĂ©aire reste, en Europe la france (estimėe Ă  +ou- «300 (4ĂšmĂš) et le GB +ou- 220 (5Ăšme). Au niveau conventionnel il est Ă  peu prĂšs certain que l’europe est en avance sur la qualitĂ©, reste Ă  avoir une certaine quantitĂ© (ce qui est en train de se faire).
EspĂ©rons que le bon sens reviendra mais j’ai des doutes sur un dictateur.

2 Likes

Revenons à nos moutons (expression française dont je ne sais pas comment elle sera traduite). Amelie est trÚs jolie.

2 Likes

She’s a 10 / 10 for sure no doubt about that :+1: :+1: :v:

2 Likes

7 Likes

J’aime sa toute petite jupe 
 :rofl: :sweat_smile: :heart_eyes: :two_hearts: :two_hearts: :two_hearts:

8 Likes

I translate “J’aime sa toute petite jupe” by I love her tiny little skirt

1 Like

:yellow_heart: :blue_heart: :yellow_heart:

My Favorite Amelie :two_hearts: :blossom: :two_hearts:

:ukraine:

8 Likes

This image confused me a littlle
 :thinking:

Until I realized
 :joy:

3 Likes

4 Likes

:blossom: :tulip: :blossom:

11 Likes

I agree with you, but that fucking psychopath is more than a talker. He plans to do everything he’s said, if he’s elected, which I pray will NEVER happen again, ever .

3 Likes

He has to borrow 450 million to pay his fine if the bank won’t give it to him he’s fucked

2 Likes

I understand, and I did say I agreed with you. However, that will just use up most of his estimated liquid assets, which is about $600 million. He still has all of his real estate, so he won’t be broke, much as I hate to say it.

And, don’t forget, he still owes Carroll $83.3 million plus interest, $400,000 to the NYT, etc. Presumably, he’s already paid Carroll the first $5 million he owed her.

2 Likes