Nina & Kira

I don’t know and I don’t even ask lest they shoot me

:heart_eyes:

7 Likes

She was impregnated by the holy spirit. She’ll give birth to the next Jesus.

I bet Scott paid them a secret visit :sunglasses:

1 Like

We have to rename her to Maria :wink:

You sound like an auctioneer,flogging a dead horse,Next month you could save your 39 euros and don’t renew ( simple)

Mejor ponerlo en español y tu traduces, vamos a ver ¿no se puede opinar? a mi me parece una cosa de tonta ver a dos mujeres que no hacen nada una en el ordenador y la otra que llega cuando quiere. Me parece de tonto estar viendo todo el día eso, pero no digo nada me lo quedo para mi, Respeta un poco lo que opinan los demás ¿o esta pagina es tuya? si es tuya ya me puedes estar echando Slava Ucrania dicho sea de paso, ya me has irritado

2 Likes

Incluso en español suena como un lloriqueo para mí, hay muchos otros aparatos… mira allí si hay algo para ti… :innocent:

Moi je n’ai aucun problèmes avec tes commentaires .Je comprend que tu sois étonné que l’on regarde cet appart. Moi personnellement je discute souvent avec elles et connait un peu leur vie (parents , amis…)
Pour beaucoup elles font parti de notre entourage. Aussi étonnant que cela puisse paraitre elles ont beaucoup de vues.
Elles sont sur ce genre de site depuis très très longtemps (RLC puis Vh )

5 Likes

je le comprends, et je le respecte mais je pense qu on pourrait aussi respecter mon opinion, c est un simple commentaire. mais merci du fond du coeur pour ton commentaire respectueux

ice_screenshot_20220406-232651

ice_screenshot_20220406-233942

petit retour en arrière…2015…2021

11 Likes

She just has a terrible case of gas. When she finally lets go - WATCH OUT!!!.

They have been on VHTV since 2015??? I don’t even know how old this site is.

VH started in 2016 but they arrived later, previously they were in another site

Elles sont sur VH depuis aout 2019, avant sur RLC.

1 Like

Kira looks sexy in those P J s

1 Like

Who is Scot?

Scott

I’m none the wiser

It is a guy who got his gf pregnant and we jokingly say that when any other girl is pregnant he is the f____r. The guy was super weird and not very nice. Got kicked out of the project…