Gorch

If I’m not wrong it would be the first time Ryry would fuck someone else than Tonk on camera here ?

Dropped you a message

Correct only tonk so far nobody else on here or Chaturbate

Non Tony je crois que tu te trompe. Je suis ce couple depuis hier et ils étaient chez Randolph. Audrey et Gorch ont passés la nuit ensemble et Gorch a tenté maintes fois de la caresser , de la déshabiller et elle l’a toujours repoussé gentiment. il a accepté ses refus et puis voila pour hier. Il faut savoir qu’Audrey est assez lente pour se laisser convaincre.Arrivés tous les 2 chez Gorch aujourd’hui , il a recommencé à la séduire et doucement elle a accepté au moment ou elle a voulu se laissé faire. C’est la tactique de Gorch de la laissé faire et de ne pas s’occupé d’elle qui s’est avéré payante !! Bravo Gorch , c’est un fin séducteur.Voilà mon opinion,

Harold is here

It’s not Audrey it is Ryry.

Gorch doing his dressing up thing with butt plug in his ass.

3 Likes

So Excited Omg GIF

6 Likes

I’m afraid Ryry is wasting her time (and ours) if she has her sights set on Gorch.

2 Likes

Season 5 Friends Tv Show GIF by Friends

3 Likes

just waiting for ryry tie her hair in a ponytail… :wink:

No, she regularly has sex with Claus on CB

1 Like

:heart_eyes: :kissing_heart:

RYRY_2023-05-19_13-54_VHTV TELEGRAM_GIF

6 Likes

4 Likes

How dis you get her CB ?

I’ve watch all her vids on CB not one time has she had sex feel free to show me a link

A beautiful goddess

Honestly Penta I’ ve seen it a few times and she talks to me about it. Watch the ticket shows or spy on the private ones.

3 Likes

3 Likes