I don’t think she brings anybody into the apartment, male or female. I think that’s all Pyro, and I think he may be trying to get her to do things she’s not all together comfortable with, just to fulfill his own fantasies. JMO.
Para mim não concordo. Vê-se que existe uma afiliação de amizade no vhtv como a situação entre Pyro e Joanna,Raslan e Radu etc estes a meu ver são amigos dele e os outros são amigos dela ou convidados dela não querendo dizer que até não sejam dele algum também mas mesmo assim e duvidoso ela passar o dia todo a mandar SMS para alguém e não aparecer conhecidos dela lá em casa. Posso concordar que ele queira pressionar ela para ter relações com outro homem para que ele também possa também poder ter relações com outra rapariga.E por isso e que acho que ela não convida amigas para ele não saltar em cima delas .
Uma coisa se retirou boa desta situação toda. Balerinna já anda toda nua na presença de outro homem lol
I think you’re right. Something is clearly “wrong” here. It doesn’t seem like they can agree on how to live their lives these days! JMO
As expected.
He likes it
If they don’t get back together, Pyro needs to be integrated to another apartment or get his own. He is too good to leave.
Pyro was one of the the main reasons I signed up for a subscription so I hope he stays too
Where’s Pyro? Wtf is going on?
Yes glad to hear shes well