Ariela

This discussion and the disparaging comments about Will and partly Ariela are just bulls__t. Behave like adults! :hot_face:

3 Likes

OHHHH he’s coming back for the sex anything else is a bonus { food ■■■■ hot shower prospect of anal maybe a threesome} come on amber he’s a man you should have us figured out at this stage :rofl: :rofl: :rofl:

1 Like

BOLLOX :rofl: :rofl: :rofl:

“Come on, im gonna make crazy” (disculpen mi ingles) dijo reciĂ©n

1 Like

I don’t think we said anything derogatory or insulting about Will. Just that he’s not necessarily our favourite. That’s all.
That doesn’t make him a bad person or anything like that

3 Likes

Obvio que Ă©l vuelve por todo eso y por que le gusta ella. Lo que quise escribir son las cosas por las cuales Ă©l volverĂ­a segĂșn ella. Lo que ella verĂ­a positivo en Ă©l para volver.
Ustedes son bĂĄsicos, nosotras las complicadas. Ya sabemos eso :laughing:

2 Likes

Discussions about his sex preferences and why Ariela shaved, and where on her body, are just malicious speculation. It’s not about who likes who etc.

2 Likes

I agree with you, but these topics are not mine either.

2 Likes

i never did like Will even when he was on the project before under the name of Milo nothing as change with him

3 Likes

Veo que soy la Ășnica a la que algo le agrada Will. O que ve algo bueno en Ă©l pese a su inmadurez en algunos aspectos :face_with_peeking_eye: Este chico, asĂ­ en la sala de estar, se ve torturado. Que algo le pasa.
Quizå no fue buscando sexo: quizås fue buscando a una amiga que lo escuche, como él la ha escuchado antes.

1 Like

I remember jim from when I was a long-term guest at Camille’s house. I remember it at that time and I didn’t like him

2 Likes

Your a woman it’s in your DNA to like bad boys
Lets Go GIF by Regal
:rofl: :rofl: :rofl:

4 Likes

You can also do this if you see it differently. It’s your decision. For example, maybe I’m wrong in my opinion that he’s not my favourite for Ariela. Who knows.

1 Like

No. Solo de las que da segundas oportunidades y me gusta poner en ambos lados de la calle.
No solo criticar al hombre por criticarlo, ni poner a la mujer como la que siempre tiene la razĂłn.
He dicho que me gustĂł “Reno man”. TambiĂ©n el chico que corriĂł rĂĄpido y furioso (en todo sentido); solo que no los hemos visto regresar.
Solo digo lo que veo. ÂżTengo una mirada mĂĄs compasiva? Tal vez.
O puede que haya visto pocos videos de él en el departamento de Camille, o al menos no su día a dia como para ver si su comportamiento descuidado o poco interesado es patológico o solo estå pasando por un mal momento.

1 Like

Es que estĂĄ todo bien, estĂĄ bueno el debate. Yo misma he dicho que me gustaba Will para ella, pero Ășltimamente, los he visto mal, lo que no los deja en un buen lugar para estar juntos.
La idea es ver parejas que sean buenas en todo sentido, tanto emocional como sexualmente. Y si esta pareja es tĂłxica, no estĂĄ bueno tampoco.

3 Likes

I’ve seen all his videos he was my go to anal guy but he was really b____l with some of the girls which i thought wasen’t nice or fair on the young ladies i maybe old school but i was taught to treat ladies right thats why im not to fond of him :man_shrugging: :man_shrugging:

8 Likes

Ok, entiendo tu punto. No lo vi. No puedo formar una opiniĂłn con respecto a eso.

1 Like

His old name was { MILO} check out the videos and make your own decision

3 Likes

Problem with Will is that he has had a taste of Ariela and that is highly addictive which not many men can resist
 :star_struck:

4 Likes

Evidentemente. El otro día dije que ella era como la sirena de la Odisea: atrapaba a los marineros con solo chistar. Nadie se le resiste. Nadie le dice que no. Nadie parece decirle “che, me dejaste los huevos re azules, no da para un toquecito?”

4 Likes