I do not base my reasoning on assumptions but only on what I see and politely express my thoughts. For me and I repeat, the impression is that these cameras are Ariela’s entertainment and not for Sebastian since he works all day and occasionally shares something with her but it’s just my personal opinion and that’s it. However the term bizarre is not to offend anyone but to highlight their personal yet uncommon way of living their life in front of the camera.
Que celui qui ne veut pas de détracteurs, et de commentaires négatifs… reste caché et n’expose pas sa vie au public… Comme on dit dans mon pays “Pour vivre heureux , vivons caché”… Exposer sa vie ainsi engendre des contraintes et pas que du bénéfice…
As the great Liam Neeson once said;
I mean look, you’ve k__led her with the absolute tedium of this nonsense.
Sheldon174313https://forum.spyhub.tv/u/Sheldon174313Premium Subscriberhttps://forum.spyhub.tv/g/premium
7orehttps://forum.spyhub.tv/t/ariela-sebastian/14552/9480
credo che anche io ho solo espresso il mio modesto parere e non avere offeso nessuno.mi è solo sembrata piu triste del solito…se questo la disturba smetto di scrivere commenti e inviare monete…ariela dimmi cosa devo fare per non urtare il tuo umore.
Over the last few months I have seen a lot of hate and ridicule on the messages on this site. If you can not say positive things and enjoy this couple LEAVE. You pay to voyeur you do not pay to run their lives…
Let everyone be polite to Seb and Ariela and the people that follow them who do show caring to be here.
But you do base your reasonings on assumptions, for instance you assume that the cameras are just for Ariela’s entertainment. You base this on what you see, I understand that, but when the participants say that is not the case and your perception is incorrect, you disregard them and continue to question their way of life. To say “it’s just my opinion” or “I’m just expressing my thoughts” does not automatically make it polite or protect you from being rude.
you must have mistranslated I said that most of the time Ariela is the one who proposes more contexts alone than with Seba and this is evidence not rudeness.
This is what I was referring too, is this incorrect?
I didn’t mean activity but presence as I explained in my previous answer. however it’s not rude to say that I don’t like Ariela alone with other men but it’s an objective opinion of what I see. I like it better when interacting with Seba and this is my opinion too
Hi,
Can you transmitt to Ariela and Sebastien, I’m not sure it is useful to
publish on net.
TYVM
Bonjour,
Je suis très surpris de ce que vous me dites. En effet je suis medecin
(radiologue) et j’ai des amis dermatologues. Tous me disent le contraire
et ne comprennent pas. Pour eux ils font une majorité de laser (pour les
poils noirs) et peu d’électrolyse. La notion du cout n’intervenant que
peu du fait qu’il s’agit d’acte hors convention (c’est à dire que les
gens ne sont pas remboursés et payent de leurs poches, ils les facturent
au même prix). Le résultat est visible dès la première séance, il faut
effectivement 2/4 séances puis, en général une séance complémentaire 2/3
ans après. Tous me disent que ce n’est pas douloureux (j’aurais tendance
à les croire, contrairement à ce que me dit mon dentiste). Peut-être une
question de longueur d’onde du laser (il y en a plusieurs types) ?
En tout cas je vous remercie de vos précisions et vous souhaite une
bonne continuation et plein de bonnes choses dans la vie (même si on a
l’impression que le monde ne va pas si bien que ça).
Amitiés,
Samain
Traduction de Google :
Good morning,
I am very surprised at what you are telling me. Indeed I am a doctor
(radiologist) and I have dermatologist friends. All tell me the opposite
and do not understand. For them they do a majority of laser (for black
hair) and little electrolysis. The notion of the cost intervening only
little because it is an act outside the convention (that is to say that
people are not reimbursed and pay out of their pockets, they invoice
them at the same price). The result is visible from the first session,
it actually takes 2/4 sessions then, in general, an additional session
2/3 years later. They all tell me it’s not painful (I would tend to
believe them, contrary to what my dentist tells me). Maybe a question of
laser wavelength (there are several types)?
In any case, I thank you for your precisions and wish you a good
continuation and lots of good things in life (even if it seems that the
world is not going so well).
Friendships,
Samain
Same in Russian but I’m not sure that you are russe.
Доброе утро,
Я очень удивлен тем, что вы мне говорите. Действительно, я врач
(рентгенолог), и у меня есть друзья-дерматологи. Все говорят мне
обратное и не понимают. Для них они делают большую часть лазера (для
черных волос) и немного электроэпиляции. Понятие о затратах мало
вмешивается, потому что это действие, выходящее за рамки условности (то
есть люди не получают возмещения и платят из своего кармана, они
выставляют им счета по той же цене). Результат виден с первого сеанса,
реально нужно 2/4 сеанса потом, в общем, дополнительный сеанс через 2/3
года. Все они говорят мне, что это не больно (я склонен им верить,
вопреки тому, что говорит мне мой стоматолог). Может вопрос длины волны
лазера (есть несколько типов)?
В любом случае, я благодарю вас за точность и желаю вам хорошего
продолжения и много хорошего в жизни (даже если кажется, что мир идет не
так хорошо).
Дружба,
Ее рука
Samain он кельтский бог и к рукам отношения не имеет !
Ok I don’t think your explanation is for your quote I was referring to but I won’t linger on it.
It may not be rude to say what you prefer, but to question them constantly and to call it sad and fake is rude.
Interesting use of “objective” as well, as yes, it is not subjective that you hold the opinion that you don’t like Ariela with other men, but that is a subjective opinion and it’s an opinion that doesn’t really matter as both Ariela and Seb like it so to hear that you don’t understand it or enjoy it becomes very tiring to read when it is brought up every time they have someone visit.
It’s kind of like going to Old Trafford every weekend and complaining that I don’t like watching Man Utd.
ariela’s been such a busy little bee, these last couple of days, renovating all their beanbags, i hope she has finished them now, and can relax and watch a bit of tv for awhile before she starts again working very hard around the apt
those are some beautiful pics of ariela, show more.
if she agrees I will see
Sorry but I didn’t show these pics to offend you I thought they were public since they were on the internet.
ieri mi ai risposto che era umore mattutino ma non ti ha detto una parola seb.gelo totale…oggi cosa dici umore serale???
@Sebastian Tout d’abord désolé si certains
de mes propos ont pu vous offenser… ce n’était pas le but😕
Juste pour éclaircir ce qui me semble être quelques incompréhension
Je vous aime beaucoup vous et Seb Je pense que Seb à juste trouver une Ferrari (excusez la métaphore, mais en amateur de voiture c’est juste la comparaison que j’ai trouvé😒) ce que je veux dire c’est que vous êtes la personne que tout homme rêve d’avoir à ses côtés❤️
Maintenant passons aux choses sérieuses…
La présence sur ce site me semble très intéressante (moi même plus jeune j’aurais aimé y participer), on y découvre sa vraie sexualité, dépassant certaines inhibitions… etc
Ce que je regrette simplement c’est que ni vous ni Seb ne semblait y prendre un réel plaisir (excepté avec Otto et Lola)… les autres me semblent être juste convié pour faire des vues…
Pensez bien que cette vie n’est que temporaire… Impossible de faire une carrière ici… à moins de devenir comme certain couple des proxénètes et de tirer des revenues d’ autres personnes que eux ne sont plus en capacité de réaliser😉
Ce que je vous ai dit dit dernièrement concernant vos compétences en épilation n’était pas pour vous offusquer mais bien une reconnaissance de votre connaissance dans ce domaine qui semble vous intéresser… Pourquoi ne pas approfondir le sujet???
Et juste une dernière remarque s’adressant à Seb en toute sympathie 'sois un peu moins taiseux stp" J’ai moins même perdu des compagnes à cause de mon manque de communication… juste un conseil d’un ancien:wink:
Bonne chance à vous et soyez heureux … a mon humble avis certainement plus heureux loin d’ici…
Le souci est que d’un côté vous avez un gars qui bosse dur toute la journée et récupère normalement la nuit et une nana qui dort le journée et vit la nuit… !!! comment voulez vous que ce couple soit en phase??? Clairement a 5h30 ariela voulait un câlin mais seb dormait profondément… Désolé mais tant que ces personnes seront ici leur couple ne fonctionnera pas correctement … en décalage horaire total les deux
… un dans la vie réelle … l’autre dans la vie vhtv