Ariela (Part 2)

ah ouais se animal. je pensais a un autres :sweat_smile::rofl:

4 Likes

I thought you had gone back to sleep! :sleeping:

1 Like

8 Likes

:hugs::heart_eyes:

9 Likes

7 Likes

9 Likes

the “bunny” is a chinchilla :wink:

5 Likes

Et l’animal a cĂŽtĂ© c’est quoi la race ?:thinking::sweat_smile::rofl:

3 Likes

A yeti !! sometimes called Bigfoot or sasquatch , supposed to be a myth ,but looks like we have photographic evidence that cant be ignored :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye: :rofl: :rofl:

Jesse Eisenberg Bigfoot GIF by Bleecker Street

8 Likes

Moi qui pensais que cest tes une légende :rofl::rofl:

3 Likes

And here’s me thinking it was you out for a leisurely stroll :thinking: :rofl: :rofl:

1 Like

Fast And Furious Shaw GIF by The Fast Saga
:stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye: :rofl: :rofl:

5 Likes

Excelente !

1 Like

Isso, eu entendo por ser uma cena triste. Ela hesitou em se despedir. E ele acordou, mas, também não foi falar com ela.

1 Like

j’ai vraiment pas de commentaire a faire sur lui :angry: :angry: :angry:

1 Like

Existe uma distĂąncia imensa entre eles. uma total falta de empatia, e sintonia zero. E, a cada dia, fica ainda mais evidente.

5 Likes

Er war die letzten Tage nur zum Schlafen da und ist jetzt Sauer, dass sie gegangen ist. Nach den Sachen, die sie gepackt hat , ist es eine erotische Party und wird heute nicht den Heimweg antreten. Wenn sie kommt, wird es bestimmt wieder Stress geben. Er kann nĂ€chtelang unterwegs sein und sie soll MauerblĂŒmchen sein. Die Beziehung hat keine Zukunft.

1 Like

Comment tu sais qui les tes Ă©nervĂ© encore ? j’ai pas regardĂ© aprĂšs le dĂ©part de la miss.

Ariella, Hope you and Bo are both ok something looked amiss when you took Bo home.

Je pense que c’est fini ĂȘtre eux il prend tout sais affaire aprĂšs encore une dispute, tu trouvera beaucoup mieux ariela j’en suis sur reste forte :heart:

3 Likes