Ariela (Part 2)

no, everything seems to work

1 Like

salsa dancing GIF

3 Likes

Oh dear :man_facepalming:, when someone takes their time to create a second account their intention is to hide their identity and protect their premium account from the consequences of their actions. I can guess who the people behind these fake accounts are, but I can’t be certain so I am not going to do it. however when someone is describing scenes that are only accessible to paying subscribers while using a free account, it’s not so hard to figure out what is going on.

5 Likes

Magnifica definição de trolls. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

1 Like

Desculpem se estiver errado. Ariela esta sendo ajudada por todos em seus papeis na cama, menos por ela mesma. Ficar esperando pela atenção do Andrey, não vai resolver os problemas dela acho eu. Ela corre o risco de cansar atÊ os espectadores assíduos do seu apartamento.

Forget it, you’re only wasting time… :wink: :hugs:

1 Like

:grin: :heart_eyes:

8 Likes

Aren’t his balls supposed to be blue by now?

4 Likes

Acho que às bolas não estão azuis, deve estar acontecendo alguma coisa fora das câmeras. Afinal, são dois compartimentos sem câmeras. Depois de um esquenta, eles sempre somem das câmeras. Agora por exemplo, acabaram de sair da loggia, ala arrumando a calcinha e os dois foram lavar às mãos. deve ser o motivo das bolas não estarem azuis.

I see funny bunnys gone for a vist again.

1 Like

:peach:

16 Likes

:fire::dancer:
Dancariela

19 Likes

What an ass!

3 Likes

She’s got the moves!
Sweating James Mcavoy GIF

5 Likes

Shake it beautiful :star_struck:
Cat Wow GIF

2 Likes

The dancing seamlessly transitioned into cooking…
#Timelapse

12 Likes

:stuck_out_tongue_winking_eye: :heart_eyes:

2 Likes

5 Likes

3 Likes