Ariela (Part 2)

And the ass kissing continues

1 Like

Mientras haya semáforo en verde, Will acelerará.
Me gustó, sin embargo, lo bien que él se vio con Emilia. Ella es hermosa.

3 Likes

Ready 4 hot Action

10 Likes

Esse trio já fez muito sucesso no passado recente. A última da Bo com Wil foi a poucos dias no AP dela.

7 Likes

Depends on if Bo is “Willing” :joy: :joy: :joy:

These three had a threesome on this same couch a good while back.

1 Like

12 Likes

No quiero ser aguafiestas, pero esto me suena a que dormirán juntos, nosotros nos ilusionaremos con un posible dúo o algo entre Will y Bo (descarto Ariela y él), no pasará nada y solo tendremos una mañana de risas, desayuno y cada uno a su casa…

3 Likes

Ariela is the screenwriting of the show very intelligent Big Star

2 Likes

No quería decirlo porque hay muchos fans de Ariela aquí jaja, pero mientras Will y Bo estén de visita, todos estaremos con los ojos aquí, a la expectativa.
Pase o no algo, ella gana.

2 Likes

10 Likes

I could be wrong but I feel they are “running an agreed game” for us today (as well)! :stuck_out_tongue_winking_eye: :rofl:

9 Likes

Just weird! :rofl: :joy:

8 Likes

Isn’t that a good discription of “clickbait”? :joy: :joy:

4 Likes

5 Likes

Pero dicho en muchas palabras porque soy mujer y no sintetizo jajajajaj

4 Likes

6 Likes

6 Likes

Bo seems to have learned good training from her teacher Ariela, in terms of “clickbait” (remember, had a man in her own apartment and she only clickbait with him just touched etc)

but I would also like to remind everyone about Will, nothing happened recently, especially with the last blonde girl, and i dont think so nothing will happen , Ariela, as we know

so right now it’s a complete a “Bermuda Triangle” and in the middle “Clickbait” :rofl: :rofl: :rofl:

:joy: :joy: :joy:

15 Likes

Y al lado del “clickbait”, nosotros, los televidentes ansiosos porque pase algo en ese sofá, como aquella noche de diciembre pasado.

6 Likes