It may be that the connection to all cameras is hanging. The network seems to be overloaded. Other applications go here and the internet width is good, a German business ISP.
Hi, Max.
First, it’s better to write such things in the support. They do exactly what they help users in such cases.
Secondly, we monitor our assets around the clock, and if they are close to depletion, we immediately add capacity, we can do it literally on the fly. So if it seems to you that our network is overloaded, you are probably wrong. Like in this case.
The Internet is a very large and complex system, and from time to time different things happen in it, for example, the connectivity is broken between different network segments. You may have encountered this.
Ich schreibe ihnen in Deutsch, da dieses schneller geht.
Erstmal vielen Dank für Ihre Antwort, ich musste etwas schmunzeln, da ich Wirtschaftsinformatik studiert habe und Internet für mich kein “Neuland” ist, wie vielleicht für manche Politiker.
Genau in einem solchen komplexen System gibt es Engstellen und auch das Dienste vorrangig bearbeitet werden.
Zudem kann es bei Anfragespitzen dazu führen, das Server in die Knie gehen. Sowas kann man nicht im “Handumdrehen” lösen, da ein Vorhalten dieser Kapazitäten vor allem zur Zeit recht teuer ist.
Ihre Server sind auf der Welt verteilt um gute Anbindungen zu haben.
Die Netzwerksegmente waren hier im Routing bei Ihnen überlastet/unterbrochen, da andere Seiten gingen, welche ich getestet hatte.
Kurze Zeit später ging ja auch Ihr Forum offline und jetzt noch dauert es ewig Bilder hochzuladen.
Hier mal der Traceroute aus Deutschland:
1 ***** ***** *****
2 | core24.fsn1.hetzner.com | 213.239.245.241 | de | 11.052 ms | ||
---|---|---|---|---|---|---|
core23.fsn1.hetzner.com | 213.239.245.237 | de | 22.539 ms | 22.529 ms |
3 | core11.nbg1.hetzner.com | 213.239.245.53 | de | 2.628 ms | ||
---|---|---|---|---|---|---|
juniper6.dc2.nbg1.hetzner.com | 213.239.245.9 | de | 2.557 ms | |||
core11.nbg1.hetzner.com | 213.239.245.53 | de | 2.628 ms |
4 static.250.242.47.78.clients.your-server.de 78.47.242.250 de 14.395 ms * 14.360 ms
5 ***** ***** *****
6 | pni-th2-a9k1.th2.poneytelecom.eu | 195.154.1.37 | fr | 14,317 ms | ||
---|---|---|---|---|---|---|
49e-s202b-1-dc2-a9k1.dc2.poneytelecom.eu | 195.154.1.29 | fr | 14,446 ms | |||
de |
7 ***** ***** *****
8 e28.voyeur-house.tv 163.172.60.151 fr 14,200 ms 14,188 ms 14,189 ms
Das heißt der Server steht in diesem Fall in Frankreich (Anbieter Online S.A.S. ), das sind alles öffentliche Daten welche frei verfügbar sind.
Mehr zum Thema z.B. unter traceroute - Wikipedia
You probably missed the first phrase. You should write technical things to the support. I, of course, also understand the technical aspects of our site, but I am the CEO, I will not be able to assist you in your problem. And in support there are people who receive a salary for this and they have sufficient qualifications. I’m not even talking about the fact that I do not understand what you want to show with this tracer data. What’s the connectivity okay? Traceroute alone is not enough to diagnose this. On the route, for example, packets can be lost, and the tracer will not show it. Therefore, please write about the problem to the support.