I also work for and help all the forum members here. If that is your “description” of working. If not well then I work for nobody
Well, i now seen what you just did (in telegram) so everything is even more clearer. Funny enough that it took me such a long time to see the reality ( and i was told by others over and over again )
I won’t say anything more from now on, happy ?
Love you too
Spørsmålet er hvem verten er
Det er litt ålreit deilig å snakke litt norsk sånn innimellom i hvert fall. Ellers blir det mye engelsk snakk her til vanlig. Litt for mye noen ganger om du spør meg sjøl.
Er ikke sikker på om de andre synes det er så ok Tenk selv når noen skriver på IT, FR alle SP
Jeg skjønner bokstavelig talt ikke en dritt av noen av de nevnte språkene. Verken spansk, fransk eller italiensk. Så jeg skjønner godt hva du mener med akkurat det.
Nå begynner du å glemme norsken din!
Ja, den sjøl bemerkninga der kunne jeg vel kanskje spart meg sånn reint lingvistisk sett. Jeg skal være enig i det. Det blir litt sånn dobbelt opp. Smør på flesk.
Pass dere nå! Her blir det snart skammekroken, eller som det heter på VHTV-språket: The Chamber of Chatter (skravlekroken)
The Chamber of Purgatorium. Der har jeg vært minst to ganger, du. Tenk deg den. Lenge siden sist det nå da. Jeg har vel blitt en mer medgjørlig og snill kar.
Da blir det overflytting
Nå var det ikke selveste skjærsilden jeg mente da, men den litt snillere varianten.
Og se det, der er vi nå
Endelig et sted som ikke blir bombet med mer eller mindre like bilder for tiden. Tror de at vi printer dem ut til bruk i…?!
Ja, det blir det. Det er vel stort sett Jabs eller Kaya som foretar den overflyttinga. Dersom den blir aktuell.
Nuvel, det finnes andre som gjør det. Men å må vi vel gi oss
Ja, det er sikkert noen andre som gjør det. Det er greit for meg det altså. Jeg kan strekke begge arma i været jeg. Det hvite flagget opp.