Trisha

They need to get rid of these two lazy mood k__lers.

If you have no idea, just shut up!

5 Likes

Some people can only enjoy themselves by insulting others, Common bullying tactics.

Sadly some think just because they sit safely behind a keyboard they can say harmful things that they would never say in person to someone.

Putting the tattoos aside (that I like on her), I can respect others that don’t like them. We all have our own likes and dislikes. I think @Trisha_old_account has an absolutely fantastic body! She has an amazing butt and for her size
well her boobs are absolutely prefect in my option. I say this even though I’m a big boob man. She has drama at times as we have all seen. She’s a young woman and still learning to deal with things in life, just as (I’ll say) we older ones did when we were young.

2 Likes

Clairement ce n’est pas de la cellulite
 Trisha est une fille “potelĂ©e” Ă  la base (pas une insulte, c’est aussi pour cela qu’on l’apprĂ©cie), J’ai visionnĂ© des images d’elle de novembre 2022, lors de son arrivĂ©e dans son appartement prĂ©cĂ©dent
 et faut bien avouer qu’elle a pris quelques kilos, notamment lors de son errance d’un mois entre 3 ou 4 appartements oĂč elle passait son temps Ă  se nourrir
 Heureusement cela semble s’ĂȘtre calmĂ© depuis qu’elle est ici
:+1::heart:

Some people like cellulite on a woman. :peach: :yum:

C’est quoi ce psychodrame qui est en train de se passer chez trisha
 oĂč elle rĂ©pĂšte sans cesse 'niet vidĂ©os"??? Cela va faire 2 mois qu’on la harcĂšle avec ces vidĂ©os
!!! La derniĂšre fois c’était il y a deux jours oĂč elle s’est mise Ă  genoux devant Isidore le suppliant avec des “niet vidĂ©os”
 on a tous vu ce qu’il en advenu le lendemain chez flora
 C’est juste une analyse de ma part (ne comprenant qu’une dizaine de mots russe
 difficile d’avoir une opinion sĂ»re 
 ) Ce que je vois est qu’à chaque fois que l’on parle de cela avec elle
 elle fond en larme
 :sob:si quelqu’un a une autre explication 
 je suis preneur
:+1:

Is this a new comedy apartment where you guess the next name change :laughing: :laughing: :laughing:

I am curious under what name will Goldie come back (if she does) :roll_eyes:

Maybe copper :question:
:upside_down_face:

2 Likes

I would like Diamond for Goldies new moniker.

I would have chosen Rapunzel :upside_down_face:

I heard the name Lyla is free now.

3 Likes

I see perfection :hot_face::peach:
In Love Hearts GIF by Looney Tunes World of Mayhem

1 Like

I have even proposed that name for Pauline, but Jabs seems to have lost his sense of humour lately :cry:

Now there’s a blast from the past :+1:

Hello everyone, now I will also participate in this discussion) Whatever you say, I love each of you and am very happy with your support :heart:

17 Likes

1 Like