Raslan & Ballerina

5 Likes

3 Likes

They should just stop if all they are going to do is just enough to lead us on. If she doesnt want to do it on camera she should not be there. It would serve them right if everybody turned them off when she shows up but that could apply to anybody that shows up.

3 Likes

@David

:astonished:

9 Likes

You know for many people the fun is till they drop the pants. That’s where the kick is.
Once pants are out - it’s just normal sex. Not much fun.

2 Likes

When we finally come to name her - can we name her Biba or Bisha

3 Likes

Or bandolina

3 Likes

That’s a nice name

3 Likes

I hope she left and does not come back. It would serve him right. She was definitely not happy.

1 Like

I clearly think she was

1 Like

3 Likes

petit couple heureux

Je ne sais pas, quels sont les arrangements.

D’abord Ballerina a quitĂ© l’apartement. Pas long temps aprĂšs Raslan Ă©tait partit au couloir.

A la fin Ballerina se trouve au canape, et Raslan reunis avec Bandolina dormant.

Est que c’est une betise pour irriter les spectateurs, ou estqu’il y a un change significatif dans la relation entre Raslan et Ballerina?

2 Likes

je ne peut dire, mais Ballerina est peut etre d’accord a ce que Raslan le fasse avec une autre car Ballerina a pas l’air a bien aimer baiser

Je crois pas, qu’elle n’aime pas baiser, mais je pense, qu’elle est incomfortable avec le gros tronc de Raslan.

Aussi, je pense qu’elle voudra accepter Raslan avec une autre chatte de temps a temps, avant le perdre entierement.

avis personel

1 Like

je suis bien d’accord avec toi mais pour l’instant elle est coucher dans le salon

et lui dans la chambre

2 Likes

elle dors avec deux mec et Raslan avec la fille

Ras checked if everyone sleeping, looks like he is going for her now :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

He left the door open disregard

That whole relationship is confusing
Nonsense Makes No Sense GIF by Eternal Family

2 Likes