either there leaving or their moving in with chan and aleria in a new place that would my guess ![]()
DâaprĂšs ce quâelle ma dĂ©jĂ dit elle ne veut pas nous quitter a moins quâ une personne ne la face changer dâidĂ©e ce qui me surprendrait mais je ne pense pas quâelle et Magni aillent rester avec eux sinon câest terminĂ©e pour nous
Mais qui sais tout peut arriver et ce serait 4 pour 2
![]()
beaucoup de spéculation sur leurs déménagement
Mais lâavenir nous le diras ![]()
faut patienté car dans une autre place sa fait plus de 2 mois de relocalisation
Mais quelquâun ma dit aussi quâils devait aller en voyage
des vacances bien mérit. ![]()

Florencio prend patience ils vont nous revenir
![]()

moi aussi je lâespĂšre bien mais dâaprĂšs une source ils devait aller en vacances aussi
petit ange reviens nous
This reminds me of when the golden hamster I had as a kid went on vacation to Italy. He liked it so well over there he decided to stay a little bit longer. Still waiting for him to come home.
Now a week and no news.
Hope all is well with @Marianthi. Any idea what will happen @kaya
I guess relocation

Iâm sure they are fine, relocations usually take multiple weeks or even months ![]()
thanks, genius answer ![]()
To be serious, I canât give any specific dates, but you donât need to worry, they will be back in reasonable enough amount of days ![]()
thank you. I was laughimg at your message ![]()
Bien hĂąte de revoir les tourtereauxâ JâespĂšre que Marianthi vas ĂȘtre remis de sa grippe
![]()
I resubscribed premium just to watch this wonderful couple 15 days ago, because the other apartments on VH are so boođ»ring these times. However I could only watch them for 1 day, then they go offline for some reason and now itâs been 2 weeks
![]()
patience ils vont revenir ils sont en relocalisation
![]()
donât worry, weâll back soon! by the way, itâs really nice to hear that you appreciate usâ€ïž
et moi jâespere que ta santĂ© vas mieux et bien hate de vous revoir toi et Magni je vous apprĂ©cie beaucoup
moi je lâai toujours pensĂ©e