Just now
Yeah, Iâm hoping that it doesnât come true, but I can see this being one of those situations where karma is really not going to be her friend and Iâm just gonna leave it at that
@Marianthi, je te souhaite de passez une belle journĂ©e, mĂȘme
si je sais que tu ne regarde de plus le file des messages. Nous avons fait une erreur
Maintenant câest elle qui est a lâordi
Parfait

It seems they heard me when I asked last night how long it would be until he came inside herâŠI wouldnât have guessed with such precision even in the lottery, itâs like I was daydreaming that this would happen soonâŠtoo bad the âactionâ didnât happen closer to one of the camerasâŠthey should have been closer to camera number 8âŠI have a feeling sheâll start having sex multiple times a day again, like she did with the previous oneâŠ
nous vous apprĂȘtions toi Marianthi et Chan et tu nous manque
pour ma part je vais prendre ce quâils vont donner pas la pour leur dire quoi faire. Ils vivent leurs vie comme bon leurs semblent. Et je trouve enfin une @Marianthi heureuse et passionnĂ©e plus quâavant
This time I think itâs to his credit, it seems like he doesnât f**k her as violently as the previous one did⊠there seems to be more passion between them⊠but as someone else said the other day, itâs probably just for the artistic impression (money)
pour ma part je trouve que Chan la baise dâune belle façon. Il y mets de la tendresse et prend son temps. Et @Marianthi a lâair a bien aimer avoir aussi de lâaffection chose que son ex ne donnait pas trop. Et Chan partage son ordi avec elle, quel galanteries Et oui avant que tu me taquine avec mes sentiment envers elle câest ma prĂ©fĂ©rer
One of my favourite houses. But I wish @Marianthi would come back among usđ