Lyalya

wondering did they have sex yet? :rofl:

1 Like

Devant les camera, je ne crois pas, mais ça va arriver, ne sois pas trop presser, j’ai le sentiment que ça va être décevant :wink:

A - Я опубликовал ответы на ваши вопросы 4 дня назад в вашем DM…

2 Likes

jours de paye :smile:

[quote=“CenesTa, post:2188, topic:39677, full:true”]Devant les camera, je ne crois pas, mais ça va arriver, ne sois pas trop presser, j’ai le sentiment que ça va être décevant :wink:

A - Я опубликовал ответы на ваши вопросы 4 дня назад в вашем DM…
[/quote]

thx, I just think her ex looks horny so wondering if they did somewhere already. And he seems doesn’t like paladin. They even not talk to each other. I also heard Lyalya and paladin so serious talk about how to make this apt. Better. That will turn to a show here.

1 Like

elle vous regarde hahaha
:rofl:

2 Likes

Don’t think its gonna be any better with the ex in the picture,don’t like the man.

Justement, si c’est son ex… Techniquement oui… ><, il a rien contre Paladin, il est juste septique à propos de VH, mais je pense qu’il ne va pas supporter la suite. Il ne tolère déjà pas le chien au lit alors imagine si c’est un mec :joy:

3 Likes

il a juste la tete d un vieux pervers toujours exité hahaha :rofl:

1 Like

3 Likes

He left. I think he needs used to cameras if he really wants lyalya.
She may go to his place have sex but I don’t think will do that all the time.
He has to make it happen here eventually.
So we will see. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Bye Bye et revient plus :smile:

3 Likes

Der nächste bitte :rofl:

2 Likes

I think he’s an ex something. I’d like to see an attraction with Pala but not sure if that will happen.

elle est plus tactile avec paladin,c’est avec lui qu elle devrait etre et bien plus rigolo :slightly_smiling_face:

2 Likes

2 Likes

I have seen her take on the jackhammer in the bathroom. she would be a blast.

1 Like

3 Likes

Are you still digesting your words? :rofl:

1 Like

8 Likes