Lillian

Yep totally her. I will add her to the guest list :wink:

Screenshot 2023-04-01 063731
Man muff. Hand me the depilation wax and paper strips… :smiling_imp:

1 Like

1 Like

Pour être clair , au début je n’aimais pas cette fille, l’abattage de gars tout les soirs me déplaisais, mais depuis qu’elle est avec ce gars, je revois mon opinion… Certes c’est un couple libéré mais désormais ils font quasiment tout ensemble… et ca j’adore…

2 Likes

Lillian :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

4 Likes

5 Likes

Personnellement je trouve que cela aurait pu être une bonne soirée s’ils n’avaient pas négligé la présence de Lilian

1 Like

Bon vu la soirée époustouflante que je viens de passer ici ou ailleurs… je pense qu’il est temps de vous souhaiter une bonne nuit à tous… Demain sera meilleur sans aucune difficulté

1 Like

3 Likes

Nara :stuck_out_tongue_winking_eye:

That’s not Kaydence :man_facepalming:t2: and it’s not important to use name on your every post :man_shrugging:t2: if u r posting on a given realm…

I like to be different from everybody else with my posts stand out that’s all :grinning: and I know everybody know the names I just like doing it :slightly_smiling_face: :wink:

The girl was Nara :kissing_heart:

Yea…. n u r proving very well…:joy::joy: by behaving like your investor :nerd_face::sweat_smile: or look like u just did PM meeting then replied me…:grimacing: n u r also not an innocent at all like him u can also fool other but never me…:kissing_heart:

1 Like