Korsa, Gillian

worth a try
Well, I guess it was worth a try…

6 Likes

5 Likes

Somebody please burn those terrible jeans while she is asleep…

4 Likes

She always wears the same ones. No idea why she is even sleeping in them…

Guest visiting

2 Likes

Vira having tit’s out helps with grating carrots

5 Likes

I’m told that one of those things is good for my eyesight :zany_face:

let’s see, can also cause blindness :rofl:

6 Likes

With that lovely pale complexion it’s like starting at the sun

the-fountain-hugh-jackman

l’invité en visite a relevé la cam 02 de la cuisine et maintenant la vue n’est plus bonne ! Dites lui de la remettre comme avant , orientée un peu plus basse , SVP , merci .

1 Like

What are you talking about, all kitchen cameras seem to be still at the same orientation.

de la cam 02 de la cuisine , je l’ai vu faire pour je pense qu’on ne plonge pas trop entre ses 2 seins

quand elle est devant l’évier

Because you asked for it. I fucking love that film.

If you check these two images nearly 24hrs apart, to me the floor line hasn’t moved.

Ok after flicking the images you are talking very minimal movement, certainly not enough to cry about.

6 Likes

I went back to see why the guest “interfered” with the camera. In reality she didn’t do it maliciously, the camera was nudged slightly when she was putting a mug on the drying rack.

1 Like

bien vue poto l’invité ne peut tout savoir ….

ah ok, je n’avais pas vu le geste de l’égouttoir, et pour conclure rassurez docteur , je n’ai pas pleuré , juste une petite remarque “minime” rédigée avec politesse , ,

ah ok, je n’avais pas vu le geste de l’égouttoir, et pour conclure rassurez vous docteur , je n’ai pas pleuré , juste une petite remarque “minime” rédigée avec politesse , ,

1 Like