Ariela

Same procedure as last night! :joy: :innocent:

4 Likes

Same results as last night if he does not get any soon
BLUE balls
 :rofl:
she is back on the phone so its over johnny
 :grin:

No sé quién es este chico, pero me resultó muy correcto, no intrusivo 
y lava los platos jajja.
Lo cierto es que desconocemos si su rol era el de acompañar a Ariela en estos días (no pasó tanto tiempo desde su mega pelea con Will y menos aun, de que Seb pasara por su casa a seguir llevandose cosas), pero creo que quizå era lo que ella necesitaba.
Y hablamos tanto de respetar los deseos de Ariela, y no solo en términos sexuales, que no caemos en la cuenta de que a veces, una buena charla y una buena comida es mas importante que un polvo råpido.
Quien sabe si lo veremos de vuelta o ha sido solo un actor de reparto en esta larga historia.

2 Likes

Totalement d’accord. Tout n’est que sexe entre les hommes et les femmes.

Oups !! Tout n’est PAS que sexe entre les femmes et les hommes

While I agree with all you said there but from Ariela’s point of view I don’t believe that sex is number one priority on her list. But for the guy no doubt its number one. How can you resist her it would be very difficult. I do not believe there was any guy except maybe a gay one that came to her apartment who would not want to be all over her, She exudes sexual energy all the time whether she likes to or not.

1 Like

Absolument. Il n’y a pas que le sex dans la vie, il y a aussi le cul :joy:

Et la bouffe alors ! {bouffe = food slang}

1 Like

No sé cómo funcionan las mentes masculinas per sé, pero puedo afirmar que a veces a ustedes también les gusta una buena noche con una buena compañía :wink:
Sin embargo, entiendo lo que decís: ver a Ariela, bella, sensual y con ese toque de inocencia, de curvas suaves y cuerpo pequeño, es una dulce condena si no pasa de una caricia tibia y un beso de buenas noches en la frente.

1 Like

I hope she doesn’t bring that guy back with her

1 Like

Douce, 100 % d’accord. Innocente, là, je ne suis pas certain

1 Like

Have no idea why translation does not work on your post so I don’t know what you said. Sorry

1 Like

I don’t know how male minds work per se, but I can say that sometimes you also like a good night with good company :wink:
However, I understand what you are saying: seeing Ariela, beautiful, sensual and with that touch of innocence, with soft curves and a small body, is a sweet sentence if it does not go beyond a warm caress and a goodnight kiss on the forehead.

1 Like

I don’t know if loneliness is the reason that motivates new and new men to come to the apartment! Cuddled in bed with a wild stranger already on the first night? Where will the “oldies” be, who were claimed to be his great “love” here? Sometimes I think because of the many opinions that Ariela doesn’t really like, there are things that are complicated outside the house!

1 Like

Je suis un homme. Je constate que tout le monde regarde le corps d’Ariela, mais il est oĂč l’homme qui va regarder son cƓur, qui va partager ses sentiments ?

2 Likes

Animated GIF
:rofl: :rofl: :rofl:

1 Like

Se te cumpliĂł el deseo jajaja volviĂł sola.

1 Like

Il est dans sa vraie vie ! Comment partager des sentiments que l’on ne connait pas ? On ne connaĂźt rien de sa vie en dehors de l’appartement et mĂȘme dans l’appartement on ne voit que ce qu’elle dĂ©cide de faire pour avoir de l’audience. Tous les hommes qui viennent ne sont que des connaissances, ils viennent aider une amie, rien de plus.

1 Like

Peut-ĂȘtre que vous avez raison, AstĂ©rix, je l’a sens un peu perdue sur le plan affectif. Mais je constate qu’elle butine et ramĂšne son miel Ă  la ruche, il semble que le miel ne soit pas de bonne qualitĂ© et n’apporte pas Ă  Ariela le bonheur qu’elle attend. Mais ce n’est que mon opinion.

1 Like

:pensive:

3 Likes