Ariela

Suis je le seul à juste aimer la regarder vivre ?
Elle fait ce qu’elle veut.
Je rêve de la voir en MMF, avec 2 hommes pour son bonheur.

J’espère avoir la’cha’ce de la regarder jouir encore souvent.

1 Like

Les petits français ont bon goût …
Oui, un petit “threesome” serait sympa …

Attendons, mais elle a l’air très amoureuse de son Will !!!
Est-elle exlusive … ou pas ???

2 Likes

Elle ne l’a jamais été

2 Likes

Ariela, in love with ONE man? Ask sebastion

Solo alguien que haya mantenido una relación abierta como la que tenían/tienen (no puedo decir con certeza si se han distanciado como pareja solo para el Show televisivo o en su vida fuera de cámara), tiene su propio significado de la palabra exclusividad.
Quizás, es exclusiva en términos sentimentales con aquel al que le entregue su corazón o le hable francamente de sus sentimientos.
No así con su cuerpo y su goce.

1 Like

My theory as to where she spends her day…she goes to visit Seb …

1 Like

Austin has been part of one.

1 Like

Il y en a eu (avec Austin et Seb) mais cela fait bien longtemps maintenant (on doit les retrouver dans les archives). Comme il n’y en a pas (à ma connaissance) en dehors (juste des photos et qq films lesbiens) et qu’elle n’est plus du tout impliquée dans l’appart très peu de chance d’en voir (ni même de nombreux invités avec partouze ensuite). J’espère me tromper.

MMF, like this?

https://forum.spyhub.tv/t/ariela-sebastian-part-1/14552/7645?u=julio137347

He could have a set of summer tires and a set of winter tires :wink:
It is obligatory in countries like France where snow tires are compulsory in certain departments between November 1 and March 31.

1 Like

[quote="… with her shamless ass.
[/quote]
…what about this sexism ! Do you really think that Seb is an angel and that he doesn’t screw anybody that moves, just because uou can’t see him ?
Clearly, you shouldn’t believe all stories you read without thinking. With a spirit like that, people still have a bright future, including a former president who I will not name. :frowning:

1 Like

Puede ser que el departamento de Ariela esté OFFLINE o con problemas de ISP?( o algo asi?)

1 Like

Seems to be. It happens sometimes.

1 Like

Just noticed gone of line, strange, as both a____ls are in thier cages. I always wonder who has gone in and does not want to be seen.

1 Like

Plot twist: it’s Tonk’s landlord :grinning:

1 Like

Y es algo que se suele solucionar con rapidez? Vi que en otros departamentos suele pasar tambien.

1 Like

I’m pretty sure I’ve seen them last longer than it reasonably should but I’m not sure how fast it usually resolves.

1 Like

She’s troubleshooting (she’s at home)

2 Likes

Y cómo sabés eso? Pregunto por curiosidad

1 Like

hes her daddy :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

1 Like