Ariela (Part 2)

10 Likes

Sim, Cabo Frio - Rio de Janeiro - Brasil.

CPT2502060737-686x493

13 Likes

9 Likes

Ariela explodiu.

Calma menina, infarto na sua idade mata.

Faz alguma coisa, tenta acalmar ela.

Calma Ariela, tudo mundo estĂĄ vendo o esfĂŽrço que vocĂȘ tem feito. Cuidado com seu coração, vocĂȘ precisa continuar linda e exuberante. Tudo no seu tempo.

Dear @Ariela, what got you so excited? The poor fish! It’s a shame to see you like this. I hope that peace will soon return to your heart.
Many hugs to you! :hugs: :sparkling_heart:
Umarmung fĂŒr dich von mir

9 Likes

That’s not nice to see!
:cry: :cry: :cry:

13 Likes

4 Likes

5 Likes

Ce que j’ai compris, c’est que son mec n’est pas content, qu’elle n’a pas d’orgasme et ne jouit pas quand il baisse avec elle. Aprùs, c’est normal, tu la baises comme un objet ou une actrice X.
Mec, gĂ©nĂ©ralement, les femmes n’aiment pas ça, ils veulent de la tendresse, de l’excitation, de l’amour et plein d’autres choses pour amener une femme Ă  l’orgasme.

4 Likes

Warum ist Ariela so aufgebracht???

Par ce que elle n’a pas d’orgasme et ne jouit pas quand elle baisse avec lui j’ai compris ça.

1 Like

I don’t know because I don’t understand their language. And I’d like to stay out of any speculation for now. Maybe someone who has understood everything can do it. What she was ranting about. It started after Ariela read a message and then threw away her mobile phone.
It’s just very sad to see these pictures and her like this, I feel very sorry for Ariela. :hugs: :hugs:

1 Like

je viens de dire pour quoi mec avec google traduction.

She is really very angry! :astonished:

I don’t want you to misunderstand me. I’m not saying that what you said is wrong.
I just don’t have such an app yet.

Vous pouvez le faire vous-mĂȘme sur Internet, c’est formidable pour traduire et vous verrez ce que je dis, c’est vrai. :slightly_smiling_face:

1 Like